Smukła do ślubu, to możliwe?

Przygotowania do ślubu wiążą się z prawdziwą rewolucją. Organizacji nie ma końca a zadań, z biegiem czasu wcale nie ubywa tylko jest coraz więcej. To niełatwe zadanie szczególnie, że wymaga wielu poświęceń na różnych poziomach. Wybór sali, zaproszeń czy ustalenie listy gości to tylko część składowych. U pań młodych na prowadzenie wychodzi jednak kreacja ślubna a z nią ogromna chęć poczucia się wyjątkowo w tym dniu.

Wraz z organizacją ślubu panny młode pragną zadbać o swoją sylwetkę. Wszystko po to, aby w tym Wielkim Dniu prezentować się oszałamiająco. Nie bez powodu często pierwszym krokiem jest udanie się do dietetyka. Jest to opcja najskuteczniejsza i najlepsza, ale często wiąże się z dodatkowym wydatkiem, których przy ślubnym zamieszaniu nie brakuje. Jak sprawić, aby sylwetka była smukła bez wyrzeczeń? Czy jest to w ogóle możliwe?

Odchudzanie nie koniecznie wymaga całkowitej rewolucji w jadłospisie. Często popełniamy bardzo duże błędy nawet nie mając o nich świadomości. Wystarczą drobne modyfikacje w posiłkach, zmiana dodatków do dań a efekt może zaskoczyć nas samych, co najważniejsze – bez wyrzeczeń, głodowania i złego samopoczucia. Na początku analizie poddajemy wszystkie napoje. Wszelki dodatek cukru najlepiej jest eliminować. Kilka herbat czy kaw dziennie, każda z 2 łyżeczkami cukru dostarcza nam nawet 400 zbędnych i pustych kalorii dziennie, czyli tyle ile powinno wynosi zdrowe i obfite 3kanapkowe śniadanie. W śniadaniu i kolacji najczęściej wymienia się kanapki. Drobna zmiana kajzerek czy pszennego chleba na ten orkiszowy, graham czy najlepiej razowy dostarcza lepszych węglowodanów i dużo błonnika, pomimo podobnej wartości kalorycznej. Zamiast tłustej szynki, polędwica drobiowa, a serek topiony zamieńmy na biały. Ser żółty jest pod znakiem zapytania, gdyż to doskonałe źródło cennego wapnia. Wszystko jednak z umiarem, dlatego ograniczmy spożycie do 3 plastrów tygodniowo. Na obiad zamiast smażonych kotletów spróbujmy upiec je w piekarniku. Majonezowe sałatki zamieńmy na te z dodatkiem oliwy czy jogurtu. Smacznie, zdrowo i bez wyrzeczeń!

Drobne modyfikacje w jadłospisie mogą poskutkować tym, że dzienny bilans kaloryczny zredukujemy nawet o 1500 kalorii. Dopiero po podliczeniu, z pozoru niezauważalne zmiany zyskują rangę naprawdę poważnych. Dzięki temu już po kilku tygodniach takiej diety odchudzającej będziemy mogli pochwalić się redukcją wagi, przy minimalnym wkładzie własnym. Warto, dla zdrowia!

Jak schudnąć przed ślubem

Joanna

Joanna

Miłośniczka czworonogów zakręcona na punkcie dnia, w którym mówimy sakramentalne "TAK".

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *